20. ledna 2018

My Traveler´s notebook 06 - Christmas // Můj Traveler´s notebook 06 - Vánoce

Very recently created page about my favorite Christmas gift.

With the Christmas set from PA - it was love at first sight. Dark green, gold and shades of grey. So cool! So after I´ve played with it a bit - doublepage in Smashbook, one 6x8 page and one pocket PL page - I still had enough of material for mini Christmas layout in my TN. I´ve combined it with one of the Christmas wrapping paper - dark green with deer - which goes just perfectly with it. I´ve used the stickers and embelishments from the same collection as well and the gold pen for final touches. 
And I just love the result!
* * *
Tentokrát velmi čerstvá stránka o mé nové vánoční radosti - novém lightboxu.

Vánoční sada od PA - to u mě byla láska na první pohled. Dokonale tmavě zelená, zlatá a odstíny šedé včetně bílé a černé. Geniální! Tak když jsem si se sadou trošku pohrála - dvoustránka ve Smashbooku, jedna 6x8 stránka a jedna kapsová PL stránka - pořád jsem měla soustu materiálu na svůj mini layout v traveller´s notebooku. Nakombinovala jsem k vánoční sadě ještě i jeden z letošních vánočních balících papír - tmavě zelný s jeleny - který se k ní přesně hodil. Ozdobila jsem výseky a samolepkami ze stejné kolekce a na závěr už jen pár tahů zlatým gelovým perem.
A měla jsem z výsledného díla velkou radost!



Žádné komentáře:

Okomentovat