10. ledna 2018

PA October challenge - Double photo // PA Challenge 10/2017 - Dvojité foto

I like the PA monthly challenges, it´s always great way to try new things. Plus this one was easy one - the only condition was to use two same pictures on one page, combine different format and/or colorscheme...

I wanted to use the fresh new page kit - October one - as I usually do to challenge myself even a little bit more. As always it took me ages to chose the picture I want to use - finally I´ve decided to use HK picture. I fell in love with one particular paper from the kit, so using it, the colorscheme was given. Dark brown combined with pale pink (!). The 6x8 format doesn´t provide so much space, so I´ve used just some pieces of paper for background and bottom strip. Finished it by date label and a few pink embelishments. Now I think I could also add some enamel dots, but I did not, so maybe next time... :)
* * *
Mám ráda výzvy od PA, člověk se tak přinutí vyzkoušet něco nového. Navíc tato byla z těch snadnějších - jedinou podmínkou bylo použití dvou stejných fotek, identických záběrů, které se mohly lišit provedením a velikostí....

Opět jsem do toho šla s úmyslem použít aktuální PA page kit - říjnový - jak to obvykle dělávám, abych sama sebe vyzvala ještě o trochu víc. Nejdelší fáze přípravy spočívá ve výběru vhodné fotky, to mi vždycky trvá věčnost - tady jsem se nakonec rozhodla pro fotku hradeckého náměstí v barevném a černobílém provedení. Z kitu jsem se zamilovala do jednoho konkrétního papíru, čímž jsem si udělala jasno v barevnosti. Tmavě hnědá v kombinaci se světle růžovou (!) - za to může ten nápis LOVE, který jsem tam prostě potřebovala mít. Menší formát (6x8) mi nedovoloval žádné velké excesy, takže tmavě hnědý papír jako podklad pod fotky, spodní ozdobný pruh a k tomu už jen štítek s datem a pár růžových ozdob. Dodatečně mě napadlo, že jsem mohla přidat ještě i pár enamelek, tak třeba příště... :)


 

2 komentáře:

  1. Nádherná stránka, Maruško! Obdélníkový formát je prostě super. Ano, tento kit byl dokonalý. A nejsem si jistá, zda mám být ráda, či nikoliv, když se Ti zadání zdálo lehké ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      A k tomu zadání - ono je to relativní, pochopitelně, i tohle byla výzva, ale pořád mi přijde snazší přemýšlet o kompozici dvou fotek se stejným záběrem než přemýšlení, kam a co kaligraficky napíšu (a podělám si tím celou stránku :D)...

      Vymazat