29. ledna 2018

Pocket page 02 - Science night // Kapsová stránka 02 - Noc vědců

Recently I got some pocket pages (design G) from one of my friends who bought them by mistake and had no use for them. I don´t do the pocket pages (I have my Smashbooks instead), but I liked a lot the layout, so I gave it a try...

I´ve used the cards from PA My Life kit (November 2017) - because of the logo and the blue tones on the picture I´ve took all the blue cards out of the kit. The stars and cut-out space icons are the only decorations on the cards, but thanks to the combination of the patterns it looks variable enough. I´ve added two types of alpha stickers and added short journaling on one of the smaller cards. Love the result! :)
* * *
Nedávno jsem se dostala ke kapsovým stránkám - jedna má papíromilná kamarádka si pořídila kapsy designu G, pro které nakonec neměla využití. Já běžně kapsová alba netvořím (místo toho mám své Smashbooky), ale u těchto mě zaujalo zajímavé rozložení kartiček, a tak jsem si řekla, že to aspoň vyzkouším...

Pracovala jsem s kartičkami z PA My Life kitu (listopad 2017) a vzhledem k tomu, že "Noc vědců" měla modré logo a na fotkách je modré nejvíce, rozhodla jsem se využít samé modré kartičky. Jedinými ozdobami v pravém slova smyslu jsou hvězdičky a obrázky vesmírných těles vystřižené z informačního letáku akce, kromě nich jsou na kartičkách už jen vzorované proužky z odstřižků.Na popisky jsem použila dvě abecedy, na jednu z malých kartiček jsem sepsala krátký journaling. Vše. A výsledek mě nadchnul, určitě jsem "nekartičkovala" naposledy. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat