10. května 2018

Superbusy day layout // Layout Superakční den (PA Guest Post - part 1)

I know it´s been very quiet here lately. But that doesn´t mean I haven´t been working hard. I was offerd an amazing opportunity and I´ve spent almost whole April on that project...

Papero Amo, my beloved shop of papercrafting supplies, proposed me to prepare a guest post for them. Well, I took it as a challenge, of course, and I´ve tried to kill-a-kit (which means to try to use all the materials of one particular kit for as many paper projects as possible). I was working with  April Page kit which was based on the Let Your Heart Decide collection from PinkFresh Studio.
I´ve started with 12 by 12 layout. Major title on the left, pile of photos on the right and all possible types of decoration in between - puffy stickers, cut outs, wood veneers, enamel hearts, even some tiny doodles... It took me three days to put everything in the right place. But at the end it was very satisfying to watch the result - busy page about my super busy day... <3 

* * *
Ano, vím, že to tu už nějaký čas leží ladem. Ale není to tak, že bych na papírotvoření zanevřela - je to přesně obráceně. Měla jsem toho tolik, že jsem nestíhala vůbec nic jiného. Dostala jsem totiž úžasnou nabídku, která se neodmítá...

S mým milovaným Papero Amo jsme se dohodli na tom, že pro ně připravím příspěvek na blog. A nebyla bych to já, abych si z toho neudělala pořádnou výzvu - rozhodla jsem se zabít kit (pozn. "kill-a-kit" znamená použít co největší množství materiálu, ideálně všechen, z jednoho kitu na co nejvíc papírových projektů). Pustila jsem se tedy do dubnového Page kitu, jehož základ tvoří kolekce Let Your Heart Decide od PinkFresh Studia.
Začala jsem s velkou třicítkovou stránkou a začala jsem odvážně - vlevo velký nadpis, vpravo řada fotek s mezitím hromada všemožných ozdob - samolepky, výseky, dřevěné ozdoby, enamelová srdíčka, dokonce i pár kreslených srdíček tam mám... Taky mi to trvalo pěkné tři dny, než jsem všechno správně umístila. Ale je to radost sledovat pak hotovou stránku se všemi detaily - z akčního dne je správně akční layout... <3



 
 
Link na článek na blogu Papero Amo (klik na obrázek): 

Žádné komentáře:

Okomentovat