18. května 2016

Nature - pocket letter číslo 37

S Kristen už jsme si vyměnili dva pocket lettery - "My favorities" a jarní PL - teď jsme si dohodly téma příroda. Překvapivě dlouho jsem dumala, jak mám tento pocket leter pojmout - nebyla jsem schopná vybrat si papíry ani třeba jen barevnou kombinaci, kterou bych chtěla použít. Nakonec jsem se rozhodla pro rozložení slova NATURE na písmenka a ke každému jsem vymyslela něco přírodního, co mám ráda - stromy, oblaka, hvězdy... Takže kompozice by byla - co kapsa, co jedno slovo.

Papíry mi nakonec taky přišly pod ruku samy - zaujala mě nová kolekce Attwell od Fancy Pants. Hodně barevná, ale přitom se spoustou přírodních motivů, které se mi hodily. Opět jsem kromě koupených výseků, sponek či nálepek využila i Silhouette Portrait (hlavně ten strom mě uchvátil!), dozdobila barevnými puntíky a prohlásila svůj třicátý sedmý kapsodopis za hotový.





Link na Pocket Letter Pals.

Žádné komentáře:

Okomentovat